Problem z agrywarką

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 22:42:48 MET DST

Witam.

Mam takie pytanie. Otóż mam nagrywarke CDRW Lite-On. Działa poprawnie,
raczej nie narzekam.
Tylko mam taki problem, który szczezre mówiac nie wiem czym jest
spowodowany. Otóż probuje nagrać sobie obraz płyty instalacyjnej jednego z
systemó Unixowych i po starcie komendą nagrywaj w Nero pojawia sie normalne
okno z paskami postępu nagrywania. Na początku wykonywane jest tworzenie
informacji przenoszenia bo taki jest komunikat. No i w początkowej fazie
dysk mieli dość intensywnie przez pare minut, po czym przestaje. jak dorąd
próbowalem nagrać ze 3 razy ale po 30 minutach wywalalem procesy nero bo nie
mialem na to czasu tymbardziej ze sam proces dość znacznie obciążał procka.

Jakieś sugestie co do tego problemu ?
Będę wdzięczny za wszelkie info.

Dzięki i pozdro.
Jajcarz