Re: Wyciszanie komputera

Autor: Tomek <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 21:10:20 MET DST

Użytkownik "Jakub Gdula" <jgdula@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e0636d$rgq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mój stary komputer chodzi głośno jak sieczkarnia i postanowiłem coś z tym
> zrobić. Głównym źródłem hałasu jest wentylator CPU.
> Czy coś takiego warte jest polecenia?
> http://www.spirecoolers.com/hdd.asp?ProdID=110
> Nie znam się na tym, czy hałas na poziomie 21 dBA to dużo, czy mało?

Ten spire to nic specjalnego, lepiej z Allegro pociągnij jakiegoś Artic
cooling , raczej z radiatorem (ok 50 zł będzie pewnie kosztował). Radiator
też pomaga bo od niego zależy wydajność w odprowadzaniu ciepła.
Temp procka przeważnie wacha sięod 30 (przy celkach starych) do ok 50 (jak
przy duronach), więc takiej temp. szukaj - a te 11 to jakiś całkowity błąd,
bo w sumie nie ma niczego w kompie co by 11 stopni miało.