Wyciszanie komputera

Autor: Jakub Gdula <jgdula_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Mar 2006 - 15:01:12 MET DST

Witam!

Mój stary komputer chodzi głośno jak sieczkarnia i postanowiłem coś z tym
zrobić. Głównym źródłem hałasu jest wentylator CPU.
Czy coś takiego warte jest polecenia?
http://www.spirecoolers.com/hdd.asp?ProdID=110
Nie znam się na tym, czy hałas na poziomie 21 dBA to dużo, czy mało?

Chciałbym wymienić tylko wentylator, a radiator zostawić. Chyba jest to
możliwe, prawda?

A może coś innego w podobnej cenie? (na Allegro 13 zł).

Aha, bym zapomniał: mój procesor to Duron 1200, nie podkręcany.

No i jeszcze jedna sprawa. Karta graficzna to GeForce 4 MX 440, też ma jakiś
radiator i wentylatorek. Może ten wentylator jest tak na wszelki wypadek i
można go wywalić, czy lepiej nie ruszać?

Liczę na wyrozumiałość jeżeli moje pytania są jakieś strasznie lamerskie ;)

Z góry dzięki, pozdrawiam

JG

--
Wyprawy rowerowe po Europie