[WiFi] [Uwaga lamer] Czy kazda karta WiFi skomunikuje sie z kazda inna?

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 21:23:51 MET

Witam.
Mam pytanie jak w temacie. Czyli, czy jesli mam w notebooku jakas karte
WiFi to dolaczajac sobie do naziemnego PCta jakakolwiek karte WiFi to te
dwa komputerki sie zobacza? I czy beda wspolpracowac w zakresie
udostepniania sobie plikow i polaczania internetowego?

Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedzi i zycze wszystkim spokojnego
wieczoru.
Szalom.
Maciek