Re: Kask 3D

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 17:02:59 MET
Message-ID: <e03pnh$lpv$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

> Ale może zacznijmy od modeli "lite", które nie będą reagować na ruchy
> głową. Na początek wystarczy sterowanie klawiaturą. W tej chwili nie
> oczekuję od gier, żeby reagowały na moje ruchy czymkolwiek i niech tak
> zostanie.
> Tym sposobem odpadnie problem przesunięć czasowych i zmysł równowagi nie
> będzie narażony na ogłupiające sygnały.
>
to jaki sens helmu VR jak na ruchy glowa nie bedzie reagowal?? w zasadzie to
wtedy zadne VR, V to moze ale bez R, a chyba o to nam w calym watku chodzi

ven
Received on Sat Mar 25 17:05:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 25 Mar 2006 - 17:51:24 MET