Notebook - jakiej firmy, jaki?

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 14:23:04 MET

Witam;

Pisze na grupe, bo nie mam jakiegos specjalnego rozeznania w laptopach, a
zaczynam coraz czesciej myslec o kupnie jakiegos przenosnego koputerka.
Chodzi mi byscie szanowni grupowicze podpowiedzieli:
* na co zwracac glownie uwage
* jakie firmy raczej omijac (brak czesci do upgrade'u, slaby serwis itd...)
* wydajnosc, trwalosc, latwosc samodzielnej instalacji nowych
podzespolow...

Mialem kiedys stycznosc z komputerami Compaq'a i jakos mi za bardzo nie
przypadly do gustu ze wzgledu na ich BIOS i co za tym idzie wielka
trudnoascia w modernizacji. Dolozenie pamieci abo nic nie dawalo (nie
widzial) albo ekran robil sie kolorowy i piszczal speaker... Czy tak samo
jest z laptopami wszystkich firm? Moze w takim razie jakos samemu zaczac
cos skladac, od czego zaczac, gdzie szukac ?

--
Roger(OS)