Re: FOXCONN

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 00:08:02 MET

Użytkownik "Larsoden" <pawelk0@wytnij.acn.waw.pl> napisał w wiadomości
news:442452cf$0$1472$f69f905@mamut2.aster.pl...

> W sieci ciężko znaleźć jakieś opinie - miał ktoś do czynienia z tym
> producentem?

co do obudowy nie mam pojecia, ale co do plyt to FOXCONN
kojarzy mi sie z tym ktory robi (tez) plyty sprzedawane pod marka "Intel".
a te to wg mnie bardzo solidny - chodz ascetyczny sprzet.
od prawie dwoch lat mam plyte Intel (D865PERL) i to cos dziala tak ze
jeszcze nie widzialem ani BSOD ani nie bylo urzadzenia ktore by z ta
plyta nie dzialalo.
ofc nie traktuj powyzszego jako jednoznacznego wskaznika jakosci FOXCONN.
tak na szybko z googlarki:
http://www.tomshardware.pl/motherboard/20040619/socket_775-36.html
http://www.intel.com/cd/corporate/pressroom/emea/pol/138758.htm?print&nocc
(6 akapit)