FOXCONN

Autor: Larsoden <pawelk0_at_wytnij.acn.waw.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 21:30:02 MET

Zamówiłem w znajomej firmie zestaw komputerowy. Nakreśliłem
mniej więcej jaki sprzęt bym chciał ale bez żadnych
szczegółów. Dostałem dziś propozycję zestawu i mam pewną
wątpliwość. Chcą mnie uszczęśliwić płytą gł. Foxconn
945G7MA-8KS2 i obudową tejże firmy. W sieci ciężko znaleźć
jakieś opinie - miał ktoś do czynienia z tym producentem?
Ryzykować czy nalegać na płytę i obudowę jakiejś znanej firmy?

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/