Re: Nowy dysk - pomocy!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 20:51:26 MET

Użytkownik "Xymox" <xymox2@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dvf3hb$nco$1@inews.gazeta.pl...
> Kupiłem nowy dysk Caviar-a 80G (ATA) do płyty k7VT2 +Athlon2,2+ do
> 512 Ram. Podłączyłem go tasmą. Płyta rozpoznaje go jako 80G niby
> wszystko ok. Zrobiłem Ghost-em (ver 6 i 9) obraz ze straego dysku
> (z partycji 10G-NTFS-Caviar 40G) i zainstalowałem na nowej
> partycji nowego dysku (partycja NTFS 20G , ale chyba to nie
> problem?). System się odpala do momentu pojawienia się wyboru
> użytkownika-nie pojawiają się użytkownicy i w tym momencie
> ładowanie systemu sie kończy. O co chodzi, gdzie robię błąd.
> Próba instalacji innego obrazu sprzed roku konczy się
> [...]

Zrobiłeś typowy błąd użytkowników Ghosta - pewnie założyłeś partycje na
nowym dysku jeszcze przed zrobieniem obrazu systemu. Musisz teraz
wykasować podpis nowego dysku, żeby system mógł jego partyvjom
przydzielić właściwe literki. Inaczej się nie zalogujesz. Jeśli masz fdd
to wykonaj fdisk /mbr spod DOS-a, jeśli nie - podpis dysku usuniesz
poleceniem Clear sig spod BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/