Nowy dysk - pomocy!

Autor: Xymox <xymox2_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 20:43:30 MET

Kupiłem nowy dysk Caviar-a 80G (ATA) do płyty k7VT2 +Athlon2,2+ do 512 Ram.
Podłączyłem go tasmą. Płyta rozpoznaje go jako 80G niby wszystko ok.
Zrobiłem Ghost-em (ver 6 i 9) obraz ze straego dysku (z partycji
10G-NTFS-Caviar 40G) i zainstalowałem na nowej partycji nowego dysku
(partycja NTFS 20G , ale chyba to nie problem?). System się odpala do
momentu pojawienia się wyboru użytkownika-nie pojawiają się użytkownicy i w
tym momencie ładowanie systemu sie kończy. O co chodzi, gdzie robię błąd.
Próba instalacji innego obrazu sprzed roku konczy się sukcesem...wszystko
ok. Ręce mi opadają, już drugi dzień nad tym siedzę, trochę się uparłem - to
fakt:-)