Re: wybor laptopa ;)

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 18:48:34 MET

pawelmatecki@op.pl wrote:
> ...popieram, tylko IBM lub DELL, Hp'ka to mozna sobie kupic jak ma sie
> 2,2kzl a nie 5kzl.
> tylko musisz Ja przekonac ze ladny design & wytrzymalosc nie zawsze
> ida w parze...;) owszem mozna i kupiec acer'a za 5kzl, ale ja bym nie
> ryzykowal az tak... :D
> pzdr.

No ja nie wiem - mam T41 i ciezko mi ustawic matryce tak zebym widzial
  dobrze jednocześnie dół i górę. Konty w pionie jakoś mnie nie
zadowalają delikatnie mówiąc. Ale poza tym jest ok. Może dlatego że to
moja pierwsza matryca i człowiek nawet na marnym 17 calowym CRT firmy
CTX jednak miał kolorki jak marzenie...

w.p.