DVD-R Hawk - porażka

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 18:38:34 MET

Witam

Musiałem nagrać trochę danych na płyty DVD.
Ponieważ nie było to nic istotnego kupiłem tanie płyty Hawk.

I tu zaczął się problem:

Na nagrywarce znajomego (chyba LG) rozpoczęcie procesu nagrywania trwa
około 2minuty - po tym czasie (mielenia płytą) dane się nagrywają i jest OK.
Niestety moja nagrywarka NEC - nie potrafi nic na nich nagrać. Widzi
płytę i "miesza" nią około 4 minut aby na końcu wywalić komuniakt o błędzie.
Po takim zabiegu płyta nie nadaje się już do nagrywania...

Czy te płyty to faktycznie taka porażka? Czy może wymagają jakiś
"specjalnych" nagrywarek?

--
GG: 1119311