Re: Która płyta lepsza?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 17:18:11 MET

Tomasz Stafinski <Jenot@jenot.local> w wiadomości
<news:e01113$opb$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Hmmm, kiedyś ASUS robił bardzo dobre płyty, później było różnie, teraz też
> jest różnie. Tańsze modele nie są najlepsze, droższe potrafią być bardzo
> dobre.

A nie wydaje Ci się, że szlachectwo zobowiązuje? I tańsze modele powinny
różnić się od droższych jedynie wyposażeniem? Nie logiczne? Nie, bo
tymczasem asus może robi porządniej droższe modele, a tańsze, wg
specyfikacji identyczne tylko bez _zbędnych_ bajerów, są de facto
problematycznymi badziewiami ostatnimi, najwyraźniej robione z o kilka klas
gorszych części. I też mają "napis" asus. Więc napis asus nie oznacza marki.
Ot co.

> No właśnie, nie lepsza od innych, a wcale nie gorsza. Każda firma ma gorsze
> i lepsze modele, no może Tyan jest wyjątkiem, bo z tej firmy badziewia nie
> spotkałem.

Taaa, to obecnie mam gorszy (takie piszczące wielorako "g"). A raz spotkałem
się w ogóle ze szmelcem, i to bardzo drogim - więc niekoniecznie droższe
modele są porządniejsze (płyty asusa na KT133A z felernym kontrolerem IDE -
nie dało się znaleźć egzemplarza bez tego spesial ficzeru, musiałem
zrezygnować z asusa i kupić MSI - no i w ten sposób miałem najlepszą płytę
główną na tym czipsecie).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel