Re: Która płyta lepsza?

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 15:51:15 MET

On 2006-03-24, Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote:
> A od kiedy to Asus jest dobrą marką? Może był kiedyś, tak dawno temu, że
> nawet najstarsi górale nie pamiętają...
> Ot, ile jest w stanie zrobić mitologia marketingowa... :P

Hmmm, kiedyś ASUS robił bardzo dobre płyty, później było różnie, teraz też
jest różnie. Tańsze modele nie są najlepsze, droższe potrafią być bardzo
dobre. Mam teraz A8V Deluxe i jestem bardzo zadowolony. Płyta nie sprawia
żadnych problemów a i potencjał OC też jest niezły.

> ps.: Miałem kilka, mam obecnie, i wiem - asus to marna marka, a w każdym
> razie nie lepsza od innych.

No właśnie, nie lepsza od innych, a wcale nie gorsza. Każda firma ma gorsze
i lepsze modele, no może Tyan jest wyjątkiem, bo z tej firmy badziewia nie
spotkałem.

> ps2.: Abitowi też potrafią zdarzać się poważne wpadki...

A komu nie?

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński)