Co zrobić żeby zaczoł działać?

Autor: rowerzysta1 <rowerzysta1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 16:10:52 MET

Witam wszystkich urzytkowników komputerów PS. Mam skaner firmy CANON,model
CanoScan D646U i Windows XP profesional z drugim wydaniem Serwis Paku.
Niestety sterowniki dołaczone na płytkach od producenta wogule nie sprawdzaja
się (skaner wogule nie działa). Związku z tym zagadnieniem mam pytanie. Czy
muszą byc konkretne sterowniki pod ten model, czy każde sterowniki dołączone
przez CANON do obecnie produkowanych skanerów, będą pasować. A jak nie, to
czy jestem skazany na kupno nowego skanera którego sterowniki by chodziły na
XP profesional z Serwisem pak 2, a jak nie to co mógłbym zrobić aby mój
skaner zaczoł działać? Z góry za odpowiedzi wszyskim dziekuje.

rowerzysta1
Pozdrawiam