Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciąg dalszy

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 16:12:50 MET

MadMan napisał(a):

> W takim razie możesz brać NECa pod uwagę, szczególnie model 4551 - ma
> obsługę DVD-RAM i LabelFlasha (z którego być może nigdy nie skorzystasz,
> ale dopłata za tę funkcję jest naprawdę symboliczna...).

Na LabelFlashu właściwie mi nie zależy, ale może ją mieć...
Tylko jedna ważna sprawa... ZAPIS!
Tutaj link do wykresu ostatnio nagranej przez mojego LiteOna płytki
http://tinyurl.com/kseeo
Czy mogę liczyć, że uzyskam podobne wyniki? I oczywiście NEC też zwraca
info o błędach PIE/PIF?

# /George Orwell - Rok 1984/