Re: Socket A - czy warto to ciagnac?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 15:06:03 MET

Blesso napisał(a):
> kup wiec Semprona na Socket A za 280zl ( 2800+) i o klopocie
zakładajac ze uda mi sie uzyskac 100zl za moja stara plyte i liczac cene
najtanszego zestawu Semprona na 754 wychodzi roznica ok 100zl. Semprona
na 754 mozna dosc sensownie podkrecic, tego na Socket A pewnie nie, a
wiec na predksoci wyjdzie chyba podobnie.
Tak wiec czy warto doplacic te 100zl aby miec 754 zamiast Socket A?
Marx