Re: jaka nagrywarka DVD - [bitwy] ciag dalszy

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 12:57:25 MET

> Ja mam NECa 4551a i dziala ladnie i jest cichy.

Tez mam taki naped, niestety pierwszy egzemplarz nie byl dobry i po
odeslaniu do serwisu dostalem nowy. Stary mial prblemy z ropoznaniem
plytki - ale i tak to pieta achillesowa neców, do tego mial problemy z
odczytem nagrywanych plytek, glównie pod koniec plytki sie zacinal, podczas
gdy mój DVD Asusa lykal bez zmruzenia oczka. Po wymianie zachowuje sie juz
prawidlowo, niestety glosnosc podczas odczytu nie jest zadowalajaca ;-(
Zapis za to i szybki i cichy i bezproblemowy. Polecam!

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]