Partycje diagnostyczne w laptopach - czy mozna je spokojnie usunac?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 12:46:20 MET

Pytanie nieco bardziej softwareowe. W laptopie Dell Latitude D810 na dysku
twardym 60 GBjest sobie partycja ukryta 100MB(zdaje sie FAT, ale cfdisk
twierdzi, ze system plikow na niej to "Dell Diagnostic" :-). Na niej
znajduje sie program diagnostyczny. Wydaje mi sie, ze mogl jej takze uzywac
program do updateowania BIOS`a jako miejsce dla jakis plikow tymczasowych.

Pytanie jest takie: czy poza diagnostyka ta partycja ma jakies zastosowanie
inne? Czy jesli ja usune lub utowrze taka partycje ale mniejsza to moge sie
spodziewac jakis specjalnych klopotow? (Podobno niektore laptopy mialy na
tych partycjach takze czesc BIOS`a. Strony Della przegladam, ale jakos w tym
temacie nie zauwazulem nic konstruktywnego :-/ )

Aha...czy odtworzenie takiej partycji jest jakies niezwykle trudne? Siedzi
tam jakies mini-OS + boot loader + program diagnostyczny w trybie tekstowym
i GUI, czy jakos tak? hmm... google malo cos jest w tym zakresie pomocne.

::f::