Kłopot z instalacją drukarki HP1200

Autor: Tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 12:20:14 MET

    Witam Szanownych Grupowiczów

Jest sobie u kolegi drukarka j.w. i system XP prof. podczas instalacji
wyświetla się błąd że urządzenie nie może zostać zainstalowane lub jakiś
problem z inf.
Dodam że drukarka jest instalowana pod portem USB, na płycie abita z
chipsetem 845.
Na innym komputerze również na XP Prof. drukarka instaluje się poprawnie z
tych samych sterowników.
System był już instalowany na nowo i problem się powtarza.
Myślałem że to coś z portami USB na płycie (ale neostrada pod usb chodzi bez
problemu) i dołożyłem dodatkowy kontroler NEC-a usb, ale problem nadal ten
sam.

Proszę o pomoc