Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 08:29:46 MET

Dnia 23.03.2006, o godzinie 16.59.31, na pl.comp.pecet, Kompaner
napisał(a):

> Witam!
> No to pociągnijmy dalej.
> Który napęd optyczny najlepiej i najszybciej czyta plytki CD i DVD?
> I przy okazji nie zamula systemu?
> W testach to tylko nagrywanie i nagrywanie, a czytanie to pikuś?

Z osobistych doświadczeń z LG GSA-4136B z Benq DW1650 i Nec ND-3530A
wynika, że najszybciej czyta Benq, najlepiej LG, a na szarym końcu Nec (ten
nie czytał tego co czytał Benq i LG, ale LG czytał to czego nie czytał Benq
i Nec). Miałem jeszcze doświadczenia z Plextorem, ale nie wiem którym.
Czytał wszystko tak jak LG i ogólne wrażanie, że taki lepsiejszy od LG
jest. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*