Re: Socket A - czy warto to ciagnac?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 08:17:17 MET

Zbyszek Kłos napisał(a):
> Ciężko mi powiedizeć - moim zdaniem biorąc pod uwagę nieprzyszłościowość tej
> platformy ja wsadziłbym najszybszy procek jaki się da, żeby maksymalnie
> przedłużyć jej żywot. Proponowałbym Bartona 3000+ bo 3200+ jest w zasadzie
> tak samo szybki a dużo droższy.
najtansza platforma 754 kosztuje ok 450zl (plyta gigabyte+sempron 2500)-
czy warto szarpac sie na szukanie w/w Bartona (prawdopodobnie uzywanego)
ktory kosztuje podobnie?

> Teraz można je kupić "normalnie" ale tylko w zestawie z płytą. Ja tak
> kupiłem Semprona 3000+ s939 + GA-K8NF-9 (poszukaj na Allegro użytkownika
> ResetKrakow - to jeden z dystrybutorów takich zestawów).

niestety cena w/w zestawu to ponad 600zl a do tego musze dolozyc nowa
karte graficzna gdyz plyta nie posiada AGP. To zbyt drogo :(
Marx