Re: P4 prescott 3,2GHz - da radę na 4GHz?

Autor: Fiedla <zly_at_zly.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 00:23:12 MET

Korzystając z okazji, podczepię się do tematu.

U mnie na P4 2.8 Prescott idzie stabilnie na 3,6 GHz. Płyta GIGABYTE
GA-8IPE775-G i problem taki, że nie mogę szczytać temp. z chipsetu
(chyba brak czujnika), ale przy przyłożeniu zewnętrznego czujnika, temp.
na radiatorze przy długotrwałym stresie to jakieś 56 stopni. O temp. na
procesorze sie nie martwię bo chłodzi go pentagram freezone 100 CU +
dodatkowo takie coś:
http://bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~hejo/komp/2.jpg

Teraz pytanie: ta temperatura na radiatorze od chipsetu nie jest za
wysoka? Można próbować dalej czy tak nie bardzo?