Re: Upgrade procesora - czy dobrze?

Autor: mich <mirchales_nospam_at_polbox.com>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 16:57:43 MET

> Tu jest właśnie mod nawet chyba dla tej płyty:
> http://arekksel.webpark.pl/ppgafcpga2.html

OK, Dzięki za Twoje uwagi, przeczytałem uważnie, zajrzałem na witrynę.
Uchroniłeś mnie od rozczarowania po wymianie.
Rzeczywiście w opisie płyty jest napisane że obsługuje PPGA.
Mogęzdecydować się na te przeróbkę opisaną na w/w witrynie.
Mam doświadczenie w elektronice i opisywana przeróbka jest nieskomplikowana.
Ale... ale mam jeszcze pytanie czy Bios płyty musi być w jakiś szczególny
sposób dopasowany do obsługi PIII?
Sprawdziłem jakie upgrady biosu sąosiągalne na witrynie Abita.
Ostatni gdzieś z 2000r. Podają m.in. że umożliwia obsługę szybszych
procesorów o szybkościach 600Mhz ale nic nie jest napisane o PIII.

A jeśli należy przyjąć że nawet przeróbka podstawki nie umożliwi
wkładania PIII (z powodu niewłaściwego biosu) to pozostaje mi jedynie
wymiana Celeronka 400 na maksymalnie szybki też Celeronek.
Tylko jak rozpoznać te Celerony które pasują do PPGA od tych
które są do FCPGA?

Będę wdzięczny za kontynuowanie Twojej porady:)