Re: Kask 3D

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 13:15:43 MET

Dnia 23.03.2006, o godzinie 12.41.37, na pl.comp.pecet, Marcin Narzynski
napisał(a):

> Ok. Nie będe zaprzeczał. Ale nie jest to istotą problemu. Bo czy patrzę na
> jeden monitor, czy na dwa ekraniki z podobnej odległości, to zapewne ma to
> taki sam wpływ na późniejszą krótkowzroczność. Jak już mam tracić wzrok, to
> chociaż chciałbym się nacieszyć trójwymiarowym obrazem ;).

Szybko byś się zmęczył. 8h pracy przy zdjęciach stereoskopowych skutecznie
leczy przed takimi pomysłami. Głowa od tego boli. A jak chcesz się
nacieszyć 3D to idź sobie do Imax. ;)
Dodam jeszcze, że w przypadku VR użytkownicy mieli problemy nie tylko ze
wzrokiem, ale także z bólami głowy i z błędnikiem.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*