Re: Kask 3D

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 13:16:09 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Nie takie SF. Przewodowo na nerwy wzrokowe już potrafimy
> oddziaływać. Trzeba tylko zwiększyć rozdzielczość i
> przejść w łączność bezprzewodową. Tylko czy warto?

Nie wiem czy coś ruszyło w temacie odkąd ostatnio coś o tym
czytałem/oglądałem, ale rozdzielczość trzeba zwiększyć *znacznie* -
jeśli mówisz o tym gościu, który odzyskał "wzrok" dzięki kamerze i
komputerowi sprzężonemu z jego układem nerwowym, to musisz pamiętać, ze
on widział jedynie nagromadzenie punktów w określonych miejscach. Dla
niego to wielka różnica, ale do grania się nie nadaje. :)

Połączenie komputera i ludzkiego układu nerwowego teoretycznie jest
możliwe, ale nie wiadomo na jaką skalę. No i który lekarz podejmie Ci
się tego typu operacji, nawet w odległej przyszłości? Za duże ryzyko,
żeby próbować tylko po to, żeby pobawić się w Matrixie. ;P

# /George Orwell - Rok 1984/