Re: Karta Grafiki Ati Radeon X550, Dwa monitory, Windows XP

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 12:56:59 MET

Hej !

Uzytkownik "Ogre2000" <ogre@polbox.com> napisal w wiadomosci
news:1143101930.770545.196210@g10g2000cwb.googlegroups.com...
> "Powieksz pulpit systemu Windows do rozmiarow tego monitora" NIE
> dziala tak jakby sobie tego zyczyl uzytkownik - (tzn. ja).
> Same Windowsy NIE zalatwiaja tej sprawy bo niektore programy widza
> TYLKO jeden monitor.

A to sorry. Widocznie w Ati nie załatwiają.
Uzywalem w pracy jakiegos smiesznego GF4MX400 i tam mozna
bylo ustawic w Windowsach 2048x768 jako jeden monitor.
Wlasciwosci ekranu mialy zakladke z opcjami klonuj/podziel itp.
Próbowałem właśnie na moim domowym R9000Pro i rzeczywiście echo.

--
Pozdrawiam
Michal -- Tarnowskie Góry