Re: Kask 3D

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 12:09:24 MET

> cholera wie - moze ktos odkryje, ze to nie taka droga sprawa.
> jeszcze pol roku temu na allegro pojawialy sie ow VRki po 400-500PLN za
> sztuke (uzywane), teraz juz calkiem po nich sluch zaginal... moze ebay?

Tak, wtedy były koszmarnie drogie. Ale nie zależy mi na używanym TAMTYM
modelu. Miał rozdzielczość jedynie 320x256 pkt więc do współczesnych gier
całkiem się nie nadaje. No i obecne wyświetlacze LCD są o niebo lepsze od
tamtych (zgaduję). Po prostu dziwi mnie, że kaski 3D widzi się tylko w
filmach S-F.

MN