Problem

Autor: Arwoj <arwoj_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 09:47:22 MET

Witam
Mam problem z komputerem a dokładnie podczas startu systemu windows xp
system sie zawiesza. Nie można uruchomić ani w trybie normalnym ani
awaryjnym pokazuje się tylko u góry w lewym rogu migająca kreska. Mam na
dysku również system aurox 11 i tam jest to samo tylko zamiast kreski
pokazuje się tekst:
Uncompressing linux ...
ran out of input data
.. system halted

Gdy uruchamiam knoppixa z płyty wszystko jest ok uruchamia sie mogę
wszystko zrobić.
Podejrzewam, że jest coś nie tak z komputerem. Sprawdzałem go po
odłączeniu podzespołów: cdrom, karta grafiki, karta dźwiękowa, floopa,
inny dysk z sys. windows xp i jest to samo. Zmieniałem również kości
pamięci niestety nie pomogło. Po zainstalowaniu świeżej kopii win xp
instalacja przebiegła prawidłowo ale system się nie uruchomił pierwszy
raz tak jak powinien. Jest to stary sprzęt ale kiedyś było wszystko ok.
Komputer pentium II 128 ram, karta grafiki gf 64 mb ram.
Prosze o pomoc.
Z góry dziękuję.
Pozdr. Radek.