Re: Nvidia SATA RAID i instalacja Windows

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 09:29:12 MET

> sproboj zmienic kolejnosc dodawania sterownikow z dyskietki... najpierw
> Nvidia Storage Controller potem NVIDIA RAID DRIVER (wiem... bez sensu...
> ale wbrew pozorom to jest wazne i moze byc przyczyna problemow).

Heh, nie powiem, ciekawy pomysł :-)
Ale sprawdziłem i klapa, bez zmian czyli zaraz po sformatowaniu dysku
i zaakceptowaniu umowy każe mi włożyć dyskietkę :-(

Odpowiadając na post Radosława - niestety nie widzę w BIOSie
żadnego przełączania trybów SATA...

Po przegooglowaniu różnych grup wychodzi na to, że jest problem
z instalacją na tej płycie Win98SE, ale z późniejszymi nikt problemów
nie miał. Czyli muszę szukać błędu u siebie...

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta