Re: Athlon - nowy zestaw, prosba o ocene

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 08:25:05 MET

Dnia Wed, 22 Mar 2006 19:14:29 +0100, MadMan napisał(a):

> Płytka całkiem dobra.

Tylko że miewała swoje odpały :-/
Np. moja potrafiła wystartować raz na 5 odpaleń, gdy miała wsadzoną kartę
telewizyjną. Na wbudowanym wyświetlaczu pokazywała wtedy jakiś kod którego
opisu w instrukcji nie było... Jak już wstała - to wszystko biegało jak
należy. Działo się tak z kilkoma różnymi kartami na BT878 - oczywiście na
wszystkich innych komputerach karty te działały bez zarzutu.

Albo USB... Na płycie tej nie działa USB 2.0. Tzn. działa, tylko że się
rypie - czyli po podłączeniu urządzenia USB2.0 dzieją się cuda, przy
odczycie potrafi zmazać dane z flashdysku itp... Musiałem kupić huba USB1.0,
żeby w ogóle móc używać urządzeń USB2 :(

> Pewnie RAM albo słabe umiejętności twoje.

Być może... Najprostszy test - zmiana ze 133 na 166MHz i zmniejszenie
mnożnika by procek był taktowany podobnie jak nominalnie... efekt: ZONK.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004