Re: Grafika za 200,-

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 21:47:48 MET

Użytkownik "Vituniu" napisał w wiadomości ...

> Przygladam sie... Podoba mi sie jej cena. :)
> Niemniej budzi jednak uzasadnione podejrzenia, ze
> z ta wydajnoscia to nie jest az tak rozowo... ;)

Cena niska bo 64MB pamięci i to pewnie gównianej ;), choć sama jej wielkość
przy karcie o tej wydajności w niczym nie przeszkadza.
Jeśli podkręca się tak jak twierdzi sprzedający to bierz i nie pytaj.Z
żadnego 9550 na standardowym chłodzeniu wiecej nie wyciśniesz, a i podoba mi
sie cisza i niska temperatura ;).
Co do tej wydajności to faktycznie karty radeon 9600 przy zegarze 420x540
mają w 3dmarku 2003 ok 3800pkt, ale żeby od razu porównywać ją do GF6600LE
a tym bardziej do radeona 9700 to już lekka przesada ( obie mają około
5000pkt i to bez kręcenia ).
Pozdrawiam