Re: Grafika za 200,-

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 08:29:34 MET

Odpowiadajac hurtem:

> (...) zeby sygnalizowac blad dyskow bo podpieta byla
> klawiatura ktora jej nie pasowala - polaczylbys te dwie
> sprawy - kb i problem z startem hdd?

Pewnie nie... choc... ;) Rozne cuda sie mi juz trafialy.
Co to za klawiatura byla?

> Jako równoległy i wieloletni użytkownik m.in. abita BF6
> i BE6-2 oraz asusa P3B-F mam trochę inne zdanie na temat
> "b.udaności" tego ostatniego "Udany" może był, ale "b."...

Jako rownolegly uzytkownik P3B-F oraz BE6 stwierdzam, iz:

a) w Asusie przynajmniej nie puchly kondensatory :P
b) kontroler HPT370 montowany na Abicie ma problemy z kombinacja
   niektorych duzych dyskow i windowsem NT, co z reszta
   potwierdzal i HighPoint i Microsoft, z tym, ze kazda z tych
   firm zwalala wine na te druga...

Dla rownowagi dodam, ze moja opinia o plytach Asusa z tamtego
okresu jakos nie znajduje potwierdzenia w dzisiejszych ich
produktach. Niestety...

> E tam. :> Używałem różnych tanich cudów, od Matsonica,
> przez Asrocka po coś, czego nazwy nie pomnę i jedynie
> ECS-owi na SiS-ach (pod AMD, co prawda) nie mogę - odpukać
> - kompletnie niczego zarzucić.

;) Ja mam po prostu uraz od czasow potworkow PCChipsa
obslugujacych AT/ATX Slot1/S370 SIMM/DIMM na raz...

Hm... moze doksztalce sie w kwestii tych chipsetow SIS'a...
Ostatni jaki mialem w rekach marketingowo nazywal sie "BX Cell"
i nadawal glownie do powodowania choroby wrzodowej...

Tymczasem moze kogos zainteresuje fakt, ze wybor padl na
R9550 Gigabyte'a. Zadecydowala dostepnosc sprzetu "na wczoraj".

Pozdrawiam,
Vituniu.