Re: Monitor 21"

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 21:09:59 MET

"Tomasz Stafinski" <Jenot@jenot.local> wrote in message
news:dvsal8$dmv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pollena1.
> Co do koligacji to nic nie wiem, ale szukałem parę tygodni temu
> monitora, znajomy był w Szczecinie i zajrzał do obu firm. Na allegro
> wszystko wygląda pięknie, a w magazynach same trupy nie nadające się do
> postawienia na biurku. Jedynym monitorem w przyzwoitym stanie był czarny
> IBM P275 za ok. 550zł. Dlatego opisom z tych firm na allegro nie ma za
> bardzo co wierzyć. Np. w wielu monitorach na sck jest napisane, że mają
> delikatne ryski w rogu, a na miejscu okazuje się, że są przeorane
> prawie po przekątnej.

> [...]

kupowalem z zastrzezen tez przez kuriera - powiedzialem wyraznie jesli
bedzie cos nie tak to bede odsyalal - prosze o wybranie takiego egzempalrza
zebysmy nie musieli sobie robic obydwaj klopotu - sprzedawca zaakceptowal to
i jest ok - monitorek ma ponad rok a model troszke bardziej leciwy bo z 1999
roku (Elsa)