Re: Monitor 21"

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 21:04:57 MET

On 2006-03-22, PAndy <pandrw@poczta.onet.pl> wrote:
> A ci dwaj to SCK i Polena1 (o ile pamietam nicki z allegro) to
> wspolpracujace firmy - naleza do braci.

pollena1.
Co do koligacji to nic nie wiem, ale szukałem parę tygodni temu
monitora, znajomy był w Szczecinie i zajrzał do obu firm. Na allegro
wszystko wygląda pięknie, a w magazynach same trupy nie nadające się do
postawienia na biurku. Jedynym monitorem w przyzwoitym stanie był czarny
IBM P275 za ok. 550zł. Dlatego opisom z tych firm na allegro nie ma za
bardzo co wierzyć. Np. w wielu monitorach na sck jest napisane, że mają
delikatne ryski w rogu, a na miejscu okazuje się, że są przeorane
prawie po przekątnej.

Wydaje mi się, że z tych firm nie ma co brać monitorów, które kosztują
mniej niż 500. Reszta nadaje się na szrot.

Ja kupiłem swojego IBM'a P275 z Warszawy bez oglądania (ale miałem
możliwość nieprzyjęcia go po sprawdzeniu od kuriera, płaciłbym tylko
koszt transportu), ewentualnie sprzedający mógł zapakować dwie sztuki i
przyjechać do mnie, żebym wybrał. Wybrałem kuriera, i nie żałuję zakupu
(500zł z przesyłką). Obraz żyleta. 2002r, Japan, obudowa Sony G520
(kremowa).

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński)