Re: GF6600(GT) vs x1600Pro-co wybrac?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 18:01:52 MET

domin <domin@master.pl> w wiadomości <news:dvrrk0$q4c$1@ns.master.pl>
napisał/a:

> Karty na AGP. Która z nich wybrac? GF jest juz na rynku troche czasu zas
> radeon to w sumie nowosc. Ktora z nich ma wieksza wydajnosc, ktora lepiej

http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Radeon%20X1000/MSI_X1600Pro.html
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Radeon%20X1000/MSI_X1600Pro.html
(bo nie jestem pewien, który link zadziała)

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=631

Sugerując się testami z benchmark.pl zrobiliśmy z kuzynem testy 3dmark05: ja
mam Sapphire X1600Pro 256MB na A64 2800 na S754, on Gigabayta GF6600GT
(128MB?) na A64 3200 Venice na S939 z pamięciami w dualu (i jego dysk jest
wolniejszy niż mój); ja miałem wynik 3982, on 3588 (wersja darmowa 3dmarka05
nie pozwala na jakąkolwiek zmianę konfiguracji testowej, więc było na
"domyślnej").

> przesylka)? Aha i o co chodzi z tym h.264 w radeonie?:P

Podobno Ati ma sprzętowe dopalanie H264, ale... trzeba do tego zainstalować
płatny kodek (kodek - nie plejer, jak pisze Ati) od Cyberlinka (Ati podaje
link do wersji trial). Poza tym, jakoś nie zauważyłem, żeby ten kodek
kiedykolwiek był w użyciu - ale jeszcze z tym nie powalczyłem, głównie z
powodu braku materiału w h264. Dostępny z sieci trailer filmowy w quicktime
(taki o największej dostępnej rozdzielczości), troszkę płynniej chodzi u
mnie niż u kuzyna, ale wątpię, żeby w qt zadziałała sprzętowa akceleracja
karty Ati...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel