Re: Padł twardziel. Możecie cos poradzić?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 17:35:23 MET

hjkl <kubaa@fredry.net> w wiadomości <news:dvragt$7pb$1@news.dialog.net.pl>
napisał/a:

> Czapki z głów panowie i na kolana :-).

To opisz i wytłumacz nam dokładnie, co takiego zrobiłeś krok po kroku, i
jaki to miało w danym momencie skutek dla twojego dysku.
(Tak, rzucam ci wyzwanie :P)

> Wszystkie dane jakie były na dysku
> zostały dziś pięknie odzyskane.

Ciekawe, czemu po tylu latach przypomniała mi się reklama ze świstakiem i
sreberkami.
(Ofkos dzieją się czasem rzeczy, których ani oko nie widziało, ani ucho nie
słyszało, ale...)

> Nie było żadnych problemów.

I stąd te parę twoich postów tutaj to tak dla sportu były napisane, taa...

> Wszystkiego
> dokonał getdataback for ntfs 2.31.

No cóż, może faktycznie ma ciekawe możliwości - dobrze wiedzieć.

> Uważam swoje postępowanie za odpowiednie.

Bez komentarza. I tak byś go pewnie nie zrozumiał (chyba, że poczytasz
przedtem dokładnie o "filozofii" zapisu danych na dysku).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel