Re: jak podzielić dysk?

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 16:30:13 MET

OMSON <omson@o2.pl> napisał(a):

> Wszystko to sie zgadza - nie neguje. Mnie chodzilo bardziej o codziena
> prace z plikami normalnie przechowanymi w Moje dokumenty, zeby ich nie
> trzymac na partycji systemowej. W razie jakiejs wpadki z systemem mozna
> go spokojnie przywrocic w kilka min z backupu - ale dane na tej partycji
> trzeba by mozolnie odzyskiwac uprzednio (a tak to zaden problem). To
> samo tyczy sie rowniez kwestii backupu danych - to jasna sprawa, ze
> jesli cos jest naprawde wazne to sie to przepala na plytce/kach.

System mozna bez klopotow przywrocic z backupu razem z danymi w Moich
Dokumentach - to zaden problem. Znajac swoje lenistwo i permanentne
odkladanie wypalania plyt, juz dawno zainstalowalem dobry program do
backupow, ktory robi to automatycznie na osobnym dysku. Ten dysk moze byc
jednoczesnie wykorzystywany do innych celow (tymczasowe pliki robocze,
sciagane z sieci sterowniki, upgrady itd.). Ostatnio poszedlem krok dalej i
mam osobny dysk NAS, ktory jest jednoczesnie serwerem drukarki i ftp. Duze
ulatwienie, mam teraz dostep do wybranych dokumentow z dowolnego miejsca w
sieci.
Pozdrowienia.