Re: jak podzielić dysk?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 11:08:39 MET

B.G napisał(a):

> kiedy partycja jest duza i nie zajeta do granic mozliwosci to
> szatkowanie plikow nie nastepuje tak latwo.
> win przy NTFS-ie zapisujac plik nie wrzuca go w pierwsze lepsze wolne
> klastry tylko stara sie wyszukac odpowiednio duzych wolnych ciaglych
> obszarow. zreszta to dosc obszerny temat - w sieci jest troche o tym,
> mozna poszukac.

Ok, ok. Pogadaj sobie dalej... :) Nie to zebym byl zlosliwy ale np hdd
160GB zapelnilem prawie do pelna w ciagu niespelna tygodnia - wiec taka
polityka z wolnym miejscem do mnie nie przemawia. :) Poza tym skoro
zakladasz tyle wolnego miejsca na hdd to po koego kupowac jakas krowe??
:) To nie lepiej juz jakis mniejszy a bardziej wydajny jak np WD Raptor
36GB WD360GD??

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.