Jakie chlodzenie fo grafy?

Autor: aphRodiTe <aphr0_at_vp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 23:31:44 MET

Witam,
mam problem z wybraniem najlepszego chlodzenia dla mojej karty graficznej.

Karta to ati sapphire x700pro AGP
Na standartowym chlodzeniu z 425mhz/435mhz @ 460/520,
mocniej krecac (powyzej 465/530) wyskakuja artefakty,
ale to chyba mozna zredukowac lepszym chlodzeniem,
na standartowym dochodzi ona do 75'C.

I teraz pytanie jakie chlodzenia na ta karte?

Pentagram/zalaman a moze slincer? czy beda one pasowac na moja grafe?

Z slincerem mam obawy bo w specyfikacjach pisze ze pasuje do x700 pci-e,
o agp nic nie wspominaja, natomiast do innych kart (np. x800) pisza ze
pasuje do agp i pci-e.
A moze macie jakas lepsza propozycje chlodzenia?

Ps. Prosze o nie sugerowanie zmiany na chlodzenie wodne :).

Prosze o odpowiedz,
Pozdrawiam.
Aphrodite.