Re: Zamiana Asus 4200 na HIS 9550?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 23:25:38 MET

> Tu nie ma nic do "znacia". Karta jest mocno budżetowa więc cudów od niej
> nie wymagaj, ale ten GF to już jednak zabytek. W nowszych grach różnica
> spora.

No właśnie, testy w 3D marku wypadają dziwnie, stara wersja GF szybszy, nowa
wersja GF wolniejszy, wiem, że ten HIS wspiera więcej nowych rozwiązań niż
GF, za to jest ogólnie wolniejszy. Co do tego Frameworka 0 to faktycznie o
nim zapomniałem (a pisało na stronie ze sterami - ale wypadałoby aby
instalator to sprawdzał a nie program przy starcie totalnie się wykrzacza -
amatorka).
Reasumując nie ma się co rzucać na tego ATI bo wiele nie zyskam, lepsze
wydaje się opylenie obu kart i dołożenie do GF6600GT z pasywnym chłodzeniem?

--
Mariusz