Re: Nowy komputer czy nowy sprzęt?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 23:06:55 MET

W dniu Tue, 21 Mar 2006 21:50:52 +0100, osoba określana zwykle jako
Richma pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>Miałem na myśli komputery w gospodarstwach domowych. Ze 2 miesiące
>wstecz w internecie widziałem sondę, gdzie Linuksiarzy było ze 2% - sam
>byłem zdziwiony, że tak mało. Jeżeli uważasz, że się grubo mylę (95) to
>czekam na cyferki.

Napisałeś "w Polsce jest 95% użytkowników Windy", co oznacza, że spośród
wsyzstkich użytkowników Windows 95% mieszka w Polsce.

>Cytuję co napisałem:
>"i większość używa pirackich wersji, czyli tańsze rozwiązania ich nie
>interesują"

Pytam czy masz jakieś wsparcie odnośnie tego co zacytowałem. Oczywiście
poza Twoim Głębokim Przekonaniem (tm).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb plain  TeX  doesn't allow \it or \sl in sub-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' scripts. Proceed, and  I'll  try  to  forget