Re: Nowy komputer czy nowy sprzęt?

Autor: Richma <richma_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 21:50:52 MET

W artykule news:slrne20gqv.pet.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,\ Mariusz
Kruk z adresu <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):

> W dniu Tue, 21 Mar 2006 19:10:46 +0100, osoba określana zwykle jako
> Richma pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> O, a to ciekawe. Wydaje mi się, że w Polsce jednak nie ma tylu
> komputerów.

Miałem na myśli komputery w gospodarstwach domowych. Ze 2 miesiące
wstecz w internecie widziałem sondę, gdzie Linuksiarzy było ze 2% - sam
byłem zdziwiony, że tak mało. Jeżeli uważasz, że się grubo mylę (95) to
czekam na cyferki.

> Ale masz jakieś wsparcie?

Cytuję co napisałem:
"i większość używa pirackich wersji, czyli tańsze rozwiązania ich nie
interesują"
 Przeciż pisałem o zjawisku, a nie o zaletch czy wadach. Także to
pytanie nie do mnie. Zapytaj pirata, dlaczego to robi i czy woli mieć
wsparcie czy wydać na jeden program np. pięć stów i spać spokojnie.

--
Richma