Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 14:25:52 MET

AnUbIs napisał(a):

> Podobno najlepszym napedem BENQ byl 1640 model, zapewne to ten byl
> odpowiednikiem Plextora, jak nie zalezy ci na bajerach to moze odszukaj ten
> model.

Dobrze powiedziane - BYŁ - nie widzę go ani na stronie sklepu Apollo,
ani w ofercie Komputronika, ani nawet na Allero!!! Wniosek: napęd nie
jest pewnie już produkowany, a ja mówiłem, że chcę kupić nowy sprzęt! :)
Wnioskując po numeracji jego następcami są napędy DW1650 i DW1655, ale
jak widzę nie mają one obsługi DVD-RAM, nie sądzę więc, żeby wspomniany
1640 ją posiadał. Z napędów BenQ jak widzę z opisu na stronie Apollo
płyty DVD-RAM potrafi nagrywać napęd DQ60-0B1 (wersja OEM za 160 zł brutto).
Napęd Plextora o niemal takich samych właściwościach to PX750A, jest
droższy (wersja OEM 242 zł, BOX 275 zł) tak więc jak widać róznica w
cenie jest spora... Aż trudno byłoby uwierzyć, że to odpowiedniki... W
takim razie może jednak warto dołożyć? A może ten BenQ to dobry napęd?
Jak mówiłem jestem kompletnie niezorientowany w sytuacji...

# /George Orwell - Rok 1984/