Padł twardziel. Możecie cos poradzić?

Autor: hjkl <kubaa_at_fredry.net>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 14:05:34 MET

Dałem temat na pl.comp.os.ms-windows.winnt ale to co teraz zdiagnozowałem
chyba bardziej tutaj pasuje.
System win XP. Witam. Mam dwa dyski twarde w komputerze. Oby dwa to Seagate
barracuda. Pierwszy podzielony na dwie partycje: system C i programy D
(razem 40GB). Drugi to reszta świata 120GB. No i na tym 120GB zapisane
najważniejsze dane. Dziś włączam kompa i system pokazuje mi że na tym 120GB
uszkodzona jest główna tabela plików. Gdy próbuję się dostać na ten dysk w
windowsie wyskakuje komunikat : niedostępny. struktura dysku jest uszkodzona
i nieczytelna. Jak mogę to naprawić aby odzyskać wszystkie te dane. Nie chcę
formatować dysku bo to co na nim jest to bardzo ważne dane.Mam wieeeelki
kłopocik. Naprawianie fixmbr i fixboot nie dało efektu. Potem
chciałem odzyskać dane. Program nie czyat dysku. norton disc doctor pokazuje
że dysk ma zły format plików. No to mówię sobie. Sformatuje dysk i odzyskam
dane. Włączam Partition Magic 8.0. Deloete idzie bez żadnego problemu.
Natomiast create chwile stoi na badaniu bad sectorów, potem rusza i wywala
że dysk error #1505 (lub coś podobnego) i że disc full. Czy twardziela szlag
trafił? Czy mozna go jakoś naprawić samemu?
 Pozdrawiam