Monitor 21"

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 02:50:55 MET

Chciał bym kupić *używany* monitor CRT o przekątnej 21".
Na co mam zwracać uwagę i o co pytać sprzedawców?
Czy program "Nokia Monitor Test" wystarczy aby stwierdzić ewentualne wady?
Zaznaczę, że na swoim obecnym monitorze nabrałem wprawy w jego obsłudze i
wiem po co są te wszystkie kolorowe i szare kwadraciki. :)

Wiem, że trzeba zwracać uwagę na dosłownie każdy, nawet najdrobniejszy,
szczegół. Trzeba sprawdzić ostrość obrazu na krawędziach, kolory, czy nie
smuży, czy obraz się nie trzęsie...

Czy monitor ze złączem DVI będzie miał lepszy obraz niż na standardowym
VGA? Czy może nie będzie różnicy?

Może o czymś jeszcze zapomniałem na co należy zwrócić uwagę?

Da się jakoś stwierdzić czy monitor to nie jest tak na prawdę miniaturowe
solarium które po nocnej sesji w usenecie opali lepiej niż prawdziwe
słońce? :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *