Re: instalacja Mustek BearPaw 2400CU pod XP ...pomocy :)

Autor: Radek K. <radek678_at_wirtualna_polska.pl.>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 23:41:19 MET

plusz napisał(a):
> ma ktoś może instrukcję instalacji skanera BearPaw 2400Cu lub sposób
> zdiagnozowania czego brakuje w systemie pod XP?
>
> udało mi się zeskanować kilka stron, a po kolejnym włączeniu komputera
> ciągle informuje, że nie ma podpiętego skanera
> jak to odinstalować i zainstalować ponownie?
>
> z tego co pamiętam, to w pudełku była instrukcja jak instalować pod XP -
> ale nie było jak odinstalować

Sprawdz na stronie producenta tam jest instrukcja instalowania. Jesli
chodzi o odinstalowanie to zadne kombinacje nie sa zdaje sie potrzebne,
po prostu odinstaluj w menedzerze urzadzen a potem zainstaluj jeszcze
raz. Problemy takie jak ty mialem gdy kabel USB mialem za dlugi na
podobnym skanerze (zakladam ze zasilany jest przez USB). Sprawdz na
standardowym kablu jesli podpiales dluzszy.

Pozdrawiam.