Re: chłodzenie: czy wywaliłem niepotrzebnie kasę?

Autor: W <jlgavwgb-gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 23:25:11 MET

jack napisał(a):

> No i się srogo rozczarowałem, bo to jednak szumi! A miałem nadzieję na
> zupełną ciszę.

swego czasu był to hit wydajności i ciszy,ale teraz wyszły
nowe,lepsze,całkowicie pasywne

wiatrak kręci się 1300 rpm,dla niektórych niesłyszalny,ale są tacy
którzy uważają że mandaryna potrafi śpiewać,nie każdego natura obdarzyła
słuchem,1300 obrotów słychać,natomiast 700 już nie słychać więc można go
  skutecznie wyciszyć