Re: WinFast PVR2000 vs Theater 550 PRO

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 19:46:32 MET

chemik333 napisał(a):

> hmmm... powinna chyba tez dzialac Dania, oraz Filipiny lub cos w tym
> stylu... juz nie pamietam, ale wiem ze jak keidys szukalem jakie kraja maja
> tez ten standard dzwieku to kilka sie ich znalazlo... Moze by z tymi
> ustawieniami byl? A jaki kraj Ty masz?

Też Rumunie. W AiW pomagało przełączenie na Niemcy, Danię, Portugalię
itp. Ale to przy DX9.b. Przy c też nie szło. Ale pomagała podmianka
kstvtune ze starszej wersji ( i używanie starszych wersji AtiMMC).
Niestety programy, które obsługują 550 nie chcą chodzić ze starym dx. Z
tego co wiem te problemy są tylko w Polsce i w Irlandi (dla tych co chcą
odbierać z północną). Ostatnio byłem u znajomego, który ma kartę tv (coś
AVERMEDII - w miarę nowy) i dopiero ja go przekonałem, że też mimo
wyświetlania na OSD "stereo" odbiera mu mono.