Re: wymiana nagrywarki DVD? Ale na co? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 14:10:06 MET

AnUbIs napisał(a):

> Moze BENQ ? od modelu 1640 robia b. dobre nagrywarki... nawet Plextor ma od
> ktoregos z modelu BENQ bebechy....

Hmm... a właśnie co do tego Plextora, to dobra firma? Co możecie
powiedzieć o modelu 750A? ;)

> Ja kupilem sobie 1655 zdaje sie.... jestem zadowolony chodz cos mi bufor
> dziwnie skacze od 20% do 97...ale moze mam cos zle skonfigurowane :)

Hmm... ja miałem podobny problem na moim Litku 812S - jeśli bufor Ci tak
skacze to płytka nagrywa się prawdopodobnie tylko dzięki systemowi
ochrony zapisu, a to wpływa niestety dosyć negatywnie na jakość zapisu.
:( U mnie kwestią była za mała ilość pamięci - nie dosyć, że nie
wystarczało jej na bufor to jeszcze mieliło dyskiem (wirtualna) i
brakowało transferu, co bardzo szybko doprowadzało do opróżnienia
bufora. Miałem wtedy 256, teraz mam 768 MB i śmiga. To znaczy jeśli
nagrywasz płytkę z mnóstwem wewnętrznych katalogów, drobnych plików (jak
np. zapisane strony www) to też może się nie wyrobić i objaw podobny - w
tym przypadku pomaga najpierw przygotowanie obrazu płyty, a dopiero
późniejsze jej wypalenie.

# /George Orwell - Rok 1984/